You have not yet responded to the forum.

Here you will find the last 3 forum topics
you have posted a comment on.
+ add shout
Private
Started up AWFA? design forums again :) Doing male designs.
0 | 0 | 0 | 0
0%
To join the forums you need to be logged in.

Click here to register your own account for free and I will personally explain to you how you can stat making your own fans and popdollars.
> Close
Helper
12 of the 24 stars earned

Forum

Competitions < Virtual Popstar Page: | Next | Last
Secret Valentine!
Private
Living legend



Hi guys
I came up with the idea, two days before valentine, to do this. This is probably gonna flop big time but ok
Okay SO

Do you have something nice you wanna tell one of your friends but you're afraid to? Or you wanna give them a nice present? No problem!

What you gotta do, you ask?
Just send me a message with the name of your valentine and the message you want to give them. This can be anything, just some nice words, a poem, a present, whatever.

If you want to give a present, you can send it to me or to my fem side @Disguise , and I will send it to your secret valentine on Valentine's Day

Note I won't state your name, so if you want it to be known, put it in the message!

I will send out everything on Valentines Day, aka February 14th, so yeah, send it in before then or on the day itself. 


God I hope ppl wanna do this
Private
International star



oooOOOOOO

let's see if i can make anything ^u^
Private
Living legend



Me checking if I didn't accidentely write secret santa anywhere
Private
Living legend



Troublemaker wrote:
oooOOOOOO

let's see if i can make anything ^u^
Yus
Private
Queen of Pop



Azriel wrote:
Me checking if I didn't accidentely write secret santa anywhere
lmao
Private
Living legend



luminescence wrote:
Azriel wrote:
Me checking if I didn't accidentely write secret santa anywhere
lmao
I mistyped a couple of times oops 
Private
Youtube star



i mean, bump
Vissy
Popstar



might join this sounds so fun!
Private
Living legend



Catpods wrote:
i mean, bump
Not sending anything? 
Private
Living legend



Vissy wrote:
might join this sounds so fun!
YUS
Private
Youtube star



Azriel wrote:
Catpods wrote:
i mean, bump
Not sending anything? 
i did.. just not male stuff
Private
National star



I like the heart bug. Bump.
Teabag
Popstar



Ngl, I'm lowkey excited about this but trying not to get my hopes up  hahahha

I gotta figure out what to send, that won't make myself cringe too much lmao
Private
World famous



Teabag wrote:
Ngl, I'm lowkey excited about this but trying not to get my hopes up  hahahha

Same 😬
Private
Living legend



Chlorine wrote:
Teabag wrote:
Ngl, I'm lowkey excited about this but trying not to get my hopes up  hahahha

Same 😬
Spread the love people
Private
World famous



Azriel wrote:
Chlorine wrote:
Teabag wrote:
Ngl, I'm lowkey excited about this but trying not to get my hopes up  hahahha

Same 😬
Spread the love people
I definitely will, I’ll send u something later this evening 
Post comment
Post Comment
To load new posts: activated
Page: | Next | Last