You have not yet responded to the forum.

Here you will find the last 3 forum topics
you have posted a comment on.
+ add shout
Private
karma! 8( im gonna be harrassed with a no bodyguard message every day now
0 | 0 | 0 | 0
0%
To join the forums you need to be logged in.

Click here to register your own account for free and I will personally explain to you how you can start getting your own fans and, making popdollars.
> Close
Helper
12 of the 24 stars earned

Forum

General < General
someone talk to me
Filmtheuniverse
Streetmusician



im soooo bored my ball itch!!!!! farts eve  ry where
Fujiwara
International star



itch them and fart out loud 
Fujiwara
International star



im creating my first design for vp its a bit shit compared to the amazing artists here but im doing my best
Fujiwara
International star



hey i can smell u from here 
Filmtheuniverse
Streetmusician



fujiwara wrote:
itch them and fart out loud 
scritch scritch braaaaaaap
Filmtheuniverse
Streetmusician



fujiwara wrote:
im creating my first design for vp its a bit shit compared to the amazing artists here but im doing my best
wdym by design? im still new to this game so idk anything LOL
Account deleted




filmtheuniverse wrote:
fujiwara wrote:
im creating my first design for vp its a bit shit compared to the amazing artists here but im doing my best
wdym by design? im still new to this game so idk anything LOL
Clothes you can wear on your avi if they get in game
Filmtheuniverse
Streetmusician



Nesta wrote:
filmtheuniverse wrote:
fujiwara wrote:
im creating my first design for vp its a bit shit compared to the amazing artists here but im doing my best
wdym by design? im still new to this game so idk anything LOL
Clothes you can wear on your avi if they get in game
OHH thats so awesome wat the fart
Filmtheuniverse
Streetmusician



liek roblosx
Private
National star



Stinky 
Private
National star



Are you american
Filmtheuniverse
Streetmusician



devilcake wrote:
Are you american
Teehe....🤫
Private
Popstar



so im getting blamed for your stinkyness 
Filmtheuniverse
Streetmusician



autism wrote:
so im getting blamed for your stinkyness 
* Braaap * Ya
TogetherForever
International star



hi
Filmtheuniverse
Streetmusician



TogetherForever wrote:
hi
haiiii
Post comment
Post Comment
To load new posts: activated